Wifi Servicecontract

Het beheer en onderhoud voor u uitgevoerd



 

Als ondernemer wilt u bezig zijn met ondernemen en niet druk zijn met bijzaken zoals uw ICT omgeving.

Met het servicecontract nemen wij die zorg voor u uit handen. Het systeem wordt 24/7 gemonitord, wij zorgen ervoor dat deze altijd up-to-date is en bij een defect vervangen wij kosteloos de hardware voor u.

 
 

Wifi Servicecontract

 

Wijzigingen aan het systeem zijn snel doorgevoerd.

Wijzigingen aan uw Wifi systeem, zoals het wijzigen van het gastennetwerk wachtwoord, kunnen wij snel op afstand voor u doorvoeren.

24/7 monitoring

Met het servicecontract beheren wij uw Wifi systeem 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Het systeem monitort de hardware op een juist functioneren en stuurt een melding zodra er een fout ontdekt wordt.

Uw systeem altijd up-to-date

De accesspoints zijn voorzien van software. Foutjes worden ontdekt en nieuwe functies worden toegevoegd aan deze software, het is dus belangrijk om de accesspoint te voorzien van de laatste updates. Met het servicecontract verzorgen wij dit voor u.


Kosteloze vervanging van defecte hardware

Mocht er een fout ontdekt worden in de hardware dan wordt deze, mits binnen de garantieperiode, kosteloos voor u vervangen. Buiten de garantieperiode betaald u alleen de aanschaf van de nieuwe hardware en geen uurtarief betreffende het vervangen van de hardware.

Wij hebben een ruime hoeveelheid aan hardware op voorraad, zodat vaak dezelfde dag de hardware nog vervangen kan worden.


Wifi Cloud Portal inbegrepen

Gebruik van de Wifi Cloud Portal is inbegrepen in het servicecontract. U krijgt een inlogaccount op uw eigen afgeschermde Wifi Cloud Portal en u kunt alle details van het Wifi netwerk inzien.

Desgewenst kunnen wij voor uw eigen IT afdeling een account aanmaken waarmee zij zelf wijzigingen kunnen doorvoeren aan het Wifi netwerk.

 

 

Advies nodig?

Wij zijn telefonisch te bereiken op werkdagen van 8:00 tot 18:00 en op zaterdag van 9:00 tot 17:00.

Bel ons op: 0314 76 90 12